Strona główna
Wypełniasz "Formularz informacyjny sklepu"
Przeczytaj uważnie zanim wypełnisz formularz
Jesteś na stronie, którą nazywamy "formularzem informacyjnym". Za chwilę zaczniesz odpowiadać na pytania, które przygotowaliśmy dla Ciebie.
Pytań jest ponad 40 i są bardzo szczegółowe.
Pytania będą dotyczyły Twojej działalności oraz Twojego sklepu (np. asortymentu, płatności, dostawy, usług takich jak np. newsletter, formularz kontaktowy).
Odpowiedzi, których nam udzielisz są dla nas bardzo ważne, ponieważ na ich podstawie stworzymy dla Ciebie projekt regulaminu sklepu i pozostałych dokumentów. Ważne jest, abyś był pewny swoich odpowiedzi.
Jeżeli nie jesteś w stanie odpowiedzieć, na któreś z pytań, możesz wstrzymać się z wypełnianiem formularza i wrócić do niego, gdy poznasz odpowiedzi. W takim przypadku:
1. przejdź do końca formularza i zapisz go,
2. Utworzy się link, który zapisz sobie.
3. Klikając w niego wrócisz do Twojego formularza!
Dane przedsiebiorstwa
1. Pełna nazwa pod jaką prowadzona jest działalność gospodarcza
Podaj pełną nazwę działalności gospodarczej, tak jak jest zarejestrowana.
2. Ulica i numer domu, pod którym zarejestrowana jest działalność
3. Kod i miejscowość, gdzie zarejestrowana jest działalność
4. Numer telefonu do sklepu (podanie numeru telefonu jest obowiązkowe) *
5. Adres email sklepu (adres będzie wskazany w dokumentacji)
6. Adres email, pod którym możemy się z Państwem kontaktować w sprawach związanych z tworzeniem i aktualizacją dokumentacji
7. NIP *
8. Regon
9. Numer BDO (jeśli nadany)
posiadam numer BDO
nie posiadam numeru BDO
10. Czy sklep ma obowiązek sprzedaży towarów i usług za pomocą kasy fiskalnej?
tak
nie
jeszcze nie
11. Czy sklep jest płatnikiem VAT?
tak
nie
12. Moje przedsiębiorstwo jest:
mikro przedsiębiorstwem (zatrudniam do 9 pracowników, a mój roczny przychód lub suma bilansowa nie przekraczają 2 milionów Euro)
małym przedsiębiorstwem (zatrudniam od 10 do 49 pracowników, a mój roczny przychód lub suma bilansowa nie przekraczają 10 milionów Euro)
średnim przedsiębiorstwem (zatrudniam od 50 do 249 pracowników, a mój roczny przychód nie przekracza 50 milionów Euro, a suma bilansowa 43 milionów Euro)
dużym przedsiębiorstwem (moje przedsiębiorstwo przekracza liczby określone w powyższych kryteriach).
Dane sklepu cz. 1
13. Nazwa sklepu (adres strony www)
14. Czy w sklepie są sprzedawane wyroby medyczne?
tak
nie
15. Czy w sklepie są sprzedawane produkty lecznicze?
tak
nie
16. Produkty sprzedawane w sklepie (asortyment)
17. Czy wykorzystują Państwo płatną infolinię? Jeśli tak, prosze podać jej numer.
18. Czy sklep oferuje usługi posprzedażowe, np. serwis?
19. Czy oferują Państwo treści cyfrowe (eBook, kody licencyjne, audiobook, grafiki, projekty do samodzielnego wykonania)
tak
nie
jeszcze nie
20. Czy można u Państwa złożyć zamówienie "poza koszykiem" za pośrednictwem:
telefonu
formularza kontaktowego
poczty elektronicznej (e-mail)
Facebook
Instagram
inne
21. Czy oferujecie Państwo możliwość wymiany towarów? Jeśli tak, to proszę opisać jej warunki i zasady. (To pytanie
nie dotyczy reklamacji
w związku z uszkodzeniem towaru)
22. Czy obecnie prowadzą Państwo program rabatowy lub lojalnościowy dla klientów w sklepie?
tak
nie
23. Czy w sklepie sprzedawane są towary:
nowe
używane
nowe i używane
24. Czy towary sprzedawane w sklepie są objęte gwarancją?
producenta
sprzedawcy
producenta i sprzedawcy
nie są objęte gwarancją
25. W jakim terminie klient powinien dokonać zapłaty za produkt?
3 dni robocze
7 dni roboczych
inne
Dane sklepu cz. 2 - produkty cyfrowe
26. W jaki sposób dostarczane są do klientów treści cyfrowe?
Udostępniane w sklepie - w koncie użytkownika
Treść cyfrowa lub link do pobrania treści cyfrowej zostaje przesłany klientowi na adres e-mail podany podczas składania zamówienia
Nie wysyłamy treści cyfrowych
27. Czy jeśli do klienta zostaje wysłany link do pobrania treści cyfrowej, to ma on określony czas na pobranie tej treści?
Tak - 7 dni
Tak - 14 dni
Nie - link nie wygasa
Nie wysyłamy treści cyfrowych
inne
28. Kiedy treści cyfrowe są udostępniane klientowi?
Natychmiast po uiszczeniu płatności za zamówienie
Nie wysyłamy treści cyfrowych
inne
29. Przez jaki okres czasu planują Państwo przesyłać klientom aktualizacje treści cyfrowych?
2 lata (minimalny okres wymagany przepisami prawa)
Nie wysyłamy treści cyfrowych
inne
Dane sklepu cz. 3
30. Adres email do obsługi reklamacji
31. Adres email do obsługi zwrotów
32. Numer telefonu do zgłaszania reklamacji
33. Numer telefonu do obsługi zwrotów
34. Adres do zgłaszania reklamacji - ulica i numer domu
35. Adres do zgłaszania reklamacji - kod i miejscowość
36. Adres do przyjmowania zwrotów - ulica i numer domu
37. Adres do przyjmowania zwrotów - kod i miejscowość
38. Do kogo kierują Państwo ofertę Sklepu (kto może zamawiać towary w sklepie)?
Konsumenci
Przedsiębiorcy na prawach konsumenta (osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą dokonujące zakupu bezpośrednio związanego z prowadzoną działalnością - nie w celu zawodowym)
Przedsiębiorcy (np. spółki)
39. Czy wyłączyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi, w przypadku gdy Kupujący jest przedsiębiorcą?
tak
nie
40. Czy sprzedaż ograniczona jest wyłącznie do przedsiębiorców?
tak
nie
Dane sklepu cz. 4
41. Obsługiwane formy płatności
Przelew na rachunek bankowy
Gotówka przy odbiorze
Gotówka za pobraniem
Płatność elektroniczna
Sprzedaż ratalna
Kryptowaluta
inne
42. Nazwa agenta rozliczeniowego
PayU
PayPal
DotPay
ING iMoje
Autopay
Przelewy24
inne
43. Obsługiwane formy dostawy
za pośrednictwem firmy kurierskiej
za pośrednictwem operatora pocztowego
dostarczone do Paczkomatu
transport własny Sprzedawcy
odbiór własny w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy
inne
44. Sprzedaż towarów odbywa się w języku:
polskim
angielskim
niemieckim
rosyjskim
inne
45. Ceny towarów podawane są w:
złotych polskich
funtach brytyjskich
dolarach amerykańskich
rublach rosyjskich
euro
inne
46. Sklep, będzie dostarczał towary
na terenie Polski
na terenie całej Unii Europejskiej
na cały świat
inne
47. Czy oferujecie Państwo dłuższy niż ustawowy 14-sto dniowy termin na odstąpienie od umowy? Jeżeli tak, to proszę o wskazanie takiego terminu.
14 dni
inne
Dane sklepu cz. 5
48. Czy w sklepie jest możliwość założenia konta?
tak
nie
jeszcze nie
49. Czy możliwe jest złożenie zamówienia bez rejestracji (zakładania konta)?
tak
nie
jeszcze nie
50. Czy możliwe jest dodawanie opinii o produktach?
tak
nie
jeszcze nie
51. Czy dostępny jest formularz kontaktowy?
tak
nie
jeszcze nie
52. Czy wysyłają Państwo newsletter?
tak
nie
jeszcze nie
53. Czy korzystają Państwo z funkcjonalności czatu online na stronie internetowej?
tak
nie
jeszcze nie
54. Czy w Państwa sklepie jest możliwość:
dodania towarów do ulubionych, listy życzeń, listy zakupów, przechowalnii
dodania towarów do porównania
skorzystania z formularza *zapytaj o produkt*
skorzystania z formularza *powiadom o dostępności*
skorzystania z formularza *poleć znajomemu*
żadna z powyższych
inne
55. Czy są jakieś kwestie, które z Państwa perspektywy są ważne i powinny znaleźć się w regulaminie?
56. Czy życzą sobie Państwo, abyśmy przygotowali regulamin Allegro?
tak
nie