Strona główna
Wypełniasz "Formularz informacyjny sklepu"
Przeczytaj uważnie zanim wypełnisz formularz
Jesteś na stronie, którą nazywamy "formularzem informacyjnym". Za chwilę zaczniesz odpowiadać na pytania, które przygotowaliśmy dla Ciebie.
Pytań jest ponad 40 i są bardzo szczegółowe.
Pytania będą dotyczyły Twojej działalności oraz Twojego sklepu (np. asortymentu, płatności, dostawy, usług takich jak np. newsletter, formularz kontaktowy).
Odpowiedzi, których nam udzielisz są dla nas bardzo ważne, ponieważ na ich podstawie stworzymy dla Ciebie projekt regulaminu sklepu i pozostałych dokumentów. Ważne jest, abyś był pewny swoich odpowiedzi.
Jeżeli nie jesteś w stanie odpowiedzieć, na któreś z pytań, możesz wstrzymać się z wypełnianiem formularza i wrócić do niego, gdy poznasz odpowiedzi. W takim przypadku:
1. przejdź do końca formularza i zapisz go,
2. Utworzy się link, który zapisz sobie.
3. Klikając w niego wrócisz do Twojego formularza!
Dane przedsiebiorstwa
1. Pełna nazwa pod jaką prowadzona jest działalność gospodarcza
Pełna nazwa przedsiębiorstwa wskazana w CEiDG albo KRS.
2. Ulica i numer domu, pod którym zarejestrowana jest działalność
Adres siedzbiy przedsiębiorstwa wskazany w CEiDG albo KRS. Adres w formacie: ul. Bema 3
3. Kod i miejscowość, gdzie zarejestrowana jest działalność
Adres siedziby przedsiębiorstwa wskazany w CEiDG albo KRS. Kod pocztowy w formacie 00-999
4. Numer telefonu do sklepu (podanie numeru telefonu jest obowiązkowe) *
Numer telefonu w formacie +48 123456789. Informujemy, że obowiązek wskazania numeru telefonu wynika z przepisów prawa i musi zostać udostępniony także w dokumentach dotyczących Państwa sklepu
5. Adres email sklepu (adres będzie wskazany w dokumentacji)
Adres e-mail w formacie np. sklep@domena.pl
6. Adres email, pod którym możemy się z Państwem kontaktować w sprawach związanych z tworzeniem i aktualizacją dokumentacji
7. NIP *
8. Regon
9. Numer BDO (jeśli nadany)
Numer BDO (Baza Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami) to unikalny identyfikator nadawany firmom i przedsiębiorcom w Polsce, którzy wytwarzają odpady lub wprowadzają na rynek produkty w opakowaniach, baterie, akumulatory, sprzęt elektryczny i elektroniczny, bądź pojazdy.
posiadam numer BDO
nie posiadam numeru BDO
10. Czy sklep ma obowiązek sprzedaży towarów i usług za pomocą kasy fiskalnej?
tak
nie
jeszcze nie
11. Czy sklep jest płatnikiem VAT?
tak
nie
12. Moje przedsiębiorstwo jest:
mikro przedsiębiorstwem (zatrudniam do 9 pracowników, a mój roczny przychód lub suma bilansowa nie przekraczają 2 milionów Euro)
małym przedsiębiorstwem (zatrudniam od 10 do 49 pracowników, a mój roczny przychód lub suma bilansowa nie przekraczają 10 milionów Euro)
średnim przedsiębiorstwem (zatrudniam od 50 do 249 pracowników, a mój roczny przychód nie przekracza 50 milionów Euro, a suma bilansowa 43 milionów Euro)
dużym przedsiębiorstwem (moje przedsiębiorstwo przekracza liczby określone w powyższych kryteriach).
Dane sklepu cz. 1
13. Nazwa sklepu (adres strony www)
Adres strony w formacie: www.sklep.pl
14. Czy w sklepie są sprzedawane wyroby medyczne?
Proszę zaznaczyć ,,tak" jeżeli są to wyroby medyczne posiadające deklarację zgodności (czyli są wyrobami medycznymi w rozumieniu przepisów prawa).
tak
nie
15. Czy w sklepie są sprzedawane produkty lecznicze?
Proszę zaznaczyć ,,tak" jeżeli są to leki (produkty lecznicze w rozumieniu przepisów prawa).
tak
nie
16. Produkty sprzedawane w sklepie (asortyment)
Prosimy o dokładne wskazanie, jakie kategorie produktów znajdują się w ofercie sklepu, np. odzież, elektronika, artykuły spożywcze, kosmetyki itp. Warto również dodać czy asortyment obejmuje produkty fizyczne, cyfrowe czy usługi.
17. Czy wykorzystują Państwo płatną infolinię? Jeśli tak, prosze podać jej numer.
Czy w sklepie jest dostępny numer telefonu objęty opłatą premium (poza standardowym cennikiem operatora)?
18. Czy sklep oferuje usługi posprzedażowe, takie jak serwis, płatne gwarancje, pomoc techniczną lub inne formy wsparcia dla klientów po dokonaniu zakupu?
Prosimy o szczegółowe informacje na temat dostępnych opcji oraz ewentualnych warunków, które muszą zostać spełnione, aby skorzystać z tych usług.
19. Czy można u Państwa złożyć zamówienie "poza koszykiem" za pośrednictwem:
telefonu
formularza kontaktowego
poczty elektronicznej (e-mail)
Facebook
Instagram
zamówienia składane są wyłącznie w koszyku
inne
20. Czy oferujecie Państwo możliwość wymiany towarów? Jeśli tak, to proszę opisać jej warunki i zasady. (To pytanie
nie dotyczy reklamacji
w związku z uszkodzeniem towaru)
Niniejsze pytanie dotyczy procedury dobrowolnej wymiany tzn. jeżeli klient po odebraniu zamówionego produktu zwróci się do Państwa z prośbą o wymianę na inny produkt dostępny w Państwa asortymencie, czy będzie miał taką możliwość? Jeżeli tak, to czy musi odstąpić od umowy i dokonać nowego zamówienia czy odbywa się to w innej formie? Jak kwestie zwrotu rozliczają Państwo księgowo? Prosimy o krótki opis stosowanej procedury wymiany.
21. Czy obecnie prowadzą Państwo program rabatowy lub lojalnościowy dla klientów w sklepie?
tak
nie
22. Czy w sklepie sprzedawane są towary:
nowe
używane
nowe i używane
23. Czyją gwarancją objęte są towary sprzedawane w sklepie?
producenta
sprzedawcy
producenta i sprzedawcy
nie są objęte gwarancją
24. W jakim terminie klient powinien dokonać zapłaty za produkt?
3 dni robocze
7 dni roboczych
inne
Dane sklepu cz. 2 - produkty cyfrowe
25. W jaki sposób dostarczane są do klientów treści cyfrowe?
Udostępniane w sklepie - w koncie użytkownika
Treść cyfrowa lub link do pobrania treści cyfrowej zostaje przesłany klientowi na adres e-mail podany podczas składania zamówienia
Nie wysyłamy treści cyfrowych
26. Czy jeśli do klienta zostaje wysłany link do pobrania treści cyfrowej, to ma on określony czas na pobranie tej treści?
Tak - 7 dni
Tak - 14 dni
Nie - link nie wygasa
Nie wysyłamy treści cyfrowych
inne
27. Kiedy treści cyfrowe są udostępniane klientowi?
Natychmiast po uiszczeniu płatności za zamówienie
Nie wysyłamy treści cyfrowych
inne
28. Przez jaki okres czasu planują Państwo przesyłać klientom aktualizacje treści cyfrowych?
2-letni okres aktualizacji treści cyfrowych wynika z przepisów prawa, dlatego taki termin wskazaliśmy w Regulaminie. Od 1 stycznia 2023 roku przedsiębiorca oferujący treści cyfrowe powinien dostarczyć je klientowi w możliwie najbardziej aktualnej wersji, chyba że co innego wynika z umowy. Aktualność treści cyfrowych jest niezbędna dla korzystania z nich w sposób zgodny z umową. Może więc zatem wystąpić sytuacja, w której konieczne będzie dokonanie takich zmian w treści, aby pozostała ona zgodna z umową. Przykładem sytuacji, w której może zajść potrzeba aktualizacji jest np. brak możliwości odtworzenia przez klienta pliku, w związku z dezaktualizacją wymagań technicznych.
2 lata (minimalny okres wymagany przepisami prawa)
Nie wysyłamy treści cyfrowych
inne
29. Czy oferują Państwo treści cyfrowe (eBook, kody licencyjne, audiobook, grafiki, projekty do samodzielnego wykonania)
Treści cyfrowe to materiały dostarczane w formie elektronicznej, które nie są zapisane na nośnikach fizycznych. Przykładami treści cyfrowych mogą być e-booki, audiobooki, filmy wideo dostępne do pobrania na urządzenie klienta.
tak
nie
jeszcze nie
Dane sklepu cz. 3
30. Adres email do obsługi reklamacji
Adres e-mail w formacie np. sklep@domena.pl
31. Adres email do obsługi zwrotów
Adres e-mail w formacie np. sklep@domena.pl
32. Numer telefonu do zgłaszania reklamacji
Numer telefonu w formacie +48 123456789.
33. Numer telefonu do obsługi zwrotów
Numer telefonu w formacie +48 123456789.
34. Adres do zgłaszania reklamacji - ulica i numer domu
Adres w formacie: ul. Bema 3
35. Adres do zgłaszania reklamacji - kod i miejscowość
Kod pocztowy w formacie 00-999
36. Adres do przyjmowania zwrotów - ulica i numer domu
Adres w formacie: ul. Bema 3
37. Adres do przyjmowania zwrotów - kod i miejscowość
Kod pocztowy w formacie 00-999
38. Do kogo kierują Państwo ofertę Sklepu (kto może zamawiać towary w sklepie)?
Konsumenci
Przedsiębiorcy na prawach konsumenta
Pozostali przedsiębiorcy (spółki)
39. Czy wyłączyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi, w przypadku gdy Kupujący jest przedsiębiorcą?
W stosunkach między przedsiębiorcami rękojmia może być modyfikowana lub nawet wyłączona. Więcej na ten temat znajdą Państwo
tutaj
tak
nie
40. Jeżeli sprzedaż ograniczona jest wyłącznie do przedsiębiorców (B2B), czy zamówienie będą mogli złożyć również przedsiębiorcy na prawach konsumenta?
Przedsiębiorca na prawach konsumenta to przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, który zawarł umowę sprzedaży związaną z jego działalnością gospodarczą, która jednak nie posiada dla niego zawodowego charakteru wynikającego w szczególności z przedmiotu działalności wykonywanej przez tego przedsiębiorcę. Tytułem przykładu – jeżeli zegarmistrz prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą wpisaną do CEIDG chciałby wyremontować swój sklep stacjonarny i kupiłby nowe kafelki, to będzie mu przysługiwało prawo do odstąpienia od umowy jak konsumentowi oraz będzie mógł reklamować kafelki, jeżeli okaże się, że są wadliwe. Zakup kafelek będzie związany z jego działalnością, natomiast nie będzie miał zawodowego charakteru. Jeżeli natomiast ten sam zegarmistrz zakupi części do zegarów (mechanizmy, paski itp.) to ten zakup będzie miał zawodowy charakter i w takim przypadku zegarmistrzowi nie będą przysługiwały uprawnienia konsumenckie, o których mowa powyżej.
tak
nie
Dane sklepu cz. 4
41. Obsługiwane formy płatności
Przelew na rachunek bankowy
Gotówka przy odbiorze
Gotówka za pobraniem
Płatność elektroniczna
Sprzedaż ratalna
Płatność odroczona
Kryptowaluta
inne
42. Nazwa agenta rozliczeniowego
PayU
PayPal
DotPay
ING iMoje
Autopay
Przelewy24
inne
43. Obsługiwane formy dostawy
za pośrednictwem firmy kurierskiej
za pośrednictwem operatora pocztowego
dostarczone do Paczkomatu
transport własny Sprzedawcy
odbiór własny w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy
inne
44. Sprzedaż towarów odbywa się w języku:
polskim
angielskim
niemieckim
rosyjskim
inne
45. Ceny towarów podawane są w:
złotych polskich
funtach brytyjskich
dolarach amerykańskich
rublach rosyjskich
euro
inne
46. Sklep, będzie dostarczał towary
na terenie Polski
na terenie całej Unii Europejskiej
na cały świat
inne
47. Czy oferujecie Państwo dłuższy niż ustawowy 14-sto dniowy termin na odstąpienie od umowy? Jeżeli tak, to proszę o wskazanie takiego terminu.
14 dni to minimalny termin, mogą Państwo oferować dłuższy termin odstąpienia od umowy.
14 dni
inne
Dane sklepu cz. 5
48. Czy w sklepie jest możliwość założenia konta?
tak
nie
jeszcze nie
49. Czy możliwe jest złożenie zamówienia bez rejestracji (zakładania konta)?
Proszę zaznaczyć ,,tak" jeżeli w sklepie nie można złożyć zamówienia bez wcześniejszej rejestracji konta.
tak
nie
jeszcze nie
50. Czy możliwe jest dodawanie opinii o produktach?
Proszę zaznaczyć ,,tak" jeżeli na kartach produktów dostępny jest formularz dodawania opinii.
tak
nie
jeszcze nie
51. Czy dostępny jest formularz kontaktowy?
tak
nie
jeszcze nie
52. Czy wysyłają Państwo newsletter?
tak
nie
jeszcze nie
53. Czy korzystają Państwo z funkcjonalności czatu online na stronie internetowej?
tak
nie
jeszcze nie
54. Czy w Państwa sklepie jest możliwość:
dodania towarów do ulubionych, listy życzeń, listy zakupów, przechowalnii
dodania towarów do porównania
skorzystania z formularza *zapytaj o produkt*
skorzystania z formularza *powiadom o dostępności*
skorzystania z formularza *poleć znajomemu*
żadna z powyższych
inne
55. Czy są jakieś kwestie, które z Państwa perspektywy są ważne i powinny znaleźć się w regulaminie?
56. Czy życzą sobie Państwo, abyśmy przygotowali regulamin Allegro?
tak
nie